Ariadna Gil, Itziar Castro, Francesc Orella, Clara Segura, Quim Masferrer, Aina Clotet i Miki Esparbé, entre altres, protagonitzen juntament amb persones amb paràlisi cerebral el Calendari Solidari 2020 d’Esclat

>Esclat presenta el seu calendari 2020 protagonitzat per actors i actrius del nostre país, per fomentar la cultura inclusiva en tots els centres de l’entitat.

>La presentació del Calendari Solidari 2020 d’Esclat tindrà lloc el dilluns 7 d’octubre, a les 18.30 hores, a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm de Barcelona.

Per a 2020, Esclat Grup Social ha fet un calendari solidari per fomentar la cultura entre les persones amb paràlisi cerebral i discapacitats similars. En el calendari han participat actors i actrius del nostre país i persones amb pluridiscapacitat usuàries dels centres d’Esclat.

L’objectiu principal és que amb la venda d’aquests calendaris es fomenti la cultura en les persones amb pluridiscapacitat, i també realitzar activitats relacionades amb la cultura (sortides al teatre i cinema, entre altres). A més de sensibilitzar sobre la importància de la inclusió social de les persones amb paràlisi cerebral i discapacitats similars.

Han participat en el projecte Ariadna Gil, Itziar Castro, Francesc Orella, Anna Barrachina, Clara Segura, Quim Masferrer, Eva Santolaria, Betsy Túrnez, Aina Clotet, Miki Esparbé, Francesc Garrido i Cesc Casanovas.

El Calendari també ha estat possible gràcies a la Sara, en Vinicius, en Teo, la Fabiola, en Jordi, la Marta, en Daniel, en Guim, l’Ariadna, la Ma Carme, l’Anna i en Fèlix, persones usuàries dels diferents centres d’Esclat Grup Social. Les fotografies s’han realitzat en sales de teatre i centres cívics de Barcelona, entre altres.

Diverses empreses i professionals han col·laborat en fer possible el disseny, impressió i distribució del calendari, i de l’acte de la seva presentació (HP, Arnau Chavarria, Estudi Juste Calduch, El Corte Inglés, Fundació Damm, Siamiss Djs).

El calendari estarà a la venda a la secció de llibreria dels centres de El Corte Inglés de Barcelona i Cornellà, i als diferents centres d’Esclat Grup Social.

Amb el suport de:

Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Barcelona, Diputació de Barcelona, HP, El Corte Inglés, Fundació Damm, Arnau Chavarria, Estudi Juste Calduch, Teatre Nacional de Catalunya, Sala Beckett, Teatre Gespa – Centre Sant Pere Apòstol, Lleialtat Santsenca, Centre Cívic Tomasa Cuevas, Siamiss Djs.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!