Menció honorífica 33è Premi de Civisme Jaume Ciurana

El vicepresident i conseller d’Economia i Hisenda del Govern, Pere Aragonès, i el conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir el Homrani, van lliurar el passat dimecres 20 de novembre els Premis Civisme 2019. L’acte va comptar també amb la presència de l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart.

La Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària de la Generalitat convoca aquests guardons amb l’objectiu d’estimular reflexions sobre el civisme i actuacions de millora en l’entorn. En el decurs de l’acte, que es va celebrar al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya, es van entregar el 37è Premi Serra i Moret, el 33 Premi Jaume Ciurana, el 24 Premi de Civisme als Mitjans de Comunicació, el 4 Premi Civisme a la Innovació i el 4 Premi Civisme a la Ciutadania i Virtut Civil.

En l’edició d’enguany, l’Associació Esclat ha obtingut una menció honorífica del 33è Premi de Civisme Jaume Ciurana pel projecte “Entorn comunitari a l’entorn proper”, que vol reconèixer la nostra tasca amb el col·lectiu de persones amb paràlisi cerebral i pluridiscapacitats. Va recollir la menció honorífica la nostra directora general, Lola de la Fuente.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!