L’Ajuntament de Barcelona amb els projectes d’Esclat

L’any 2020, Esclat Grup Social, integrat per l’Associació Esclat i la Fundació Esclat Marina, ha desenvolupat un total de 21 projectes amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona. En total, el consistori barceloní ha destinat 29.355 euros a l’execució dels projectes d’Esclat. Han estat 13 projectes subvencionats per a l’Associació Esclat i 8 per a la Fundació Esclat Marina.

En destaquen els projectes de Vida independent per a persones amb discapacitat, la cura de les persones cuidadores, l’enfortiment de la participació i la qualitat democràtica de l’entitat, la dansa integrada, el projecte educatiu de cultura popular, el suport psicosocial per a dones amb discapacitat i l’hort urbà. També en destaquen els projectes d’esport i discapacitat, hidroteràpia, musicoteràpia, teràpia miofuncional orofacial, Salut Sexual i teràpia assistida amb animals, entre d’altres.

L’AMPA de l’escola Esclat també ha obtingut el suport econòmic de l’Ajuntament de Barcelona per dur a terme tres projectes, amb un total de 7.500,00 euros. El foment de les activitats de l’AMPA, les activitats esportives i la teràpia assistida amb animals per a infants són els projectes promoguts des de l’associació de pares i mares de l’escola que han rebut l’ajuda del consistori.