Inscriu-te a la cursa solidària “En Marxa per la Paràlisi Cerebral”

La 9a edició de la cursa “En Marxa per la Paràlisi Cerebral ja té obertes les inscripcions. Enguany, l’esdeveniment solidari, organitzat per la Federació Catalana de Paràlisi Cerebral (FEPCCAT) i Ipsen Pharma, se celebra el diumenge 13 d’octubre i compta amb una ambaixadora de luxe, l’actriu i humorista Yolanda Ramos, que comparteix protagonisme amb en Javier i la Dèbora.

La cursa En Marxa per la Paràlisi Cerebral vol conscienciar sobre la igualtat d’oportunitats i la necessitat de la inclusió social. En la passada edició va aplegar més de 2.400 persones.

MODALITATS CURSA

La cursa disposa de dues modalitats o recorreguts:

• 5 km (4.500 m) – Sortida a les 09.30 h
  • 1 km (1.350 m) – Sortida a les 10.15 h

PREUS INSCRIPCIÓ

• Nens i joves (menors d’edat): 2 €*
  • Persones amb discapacitat**: 2 €*
  • Adults (majors d’edat): 4 €*

*El preu inclou samarreta tècnica oficial i bossa del corredor.
** Totes les edats.

COM US HI PODEU INSCRIURE?

Inscriure’s a la cursa “En Marxa per la Paràlisi Cerebral” és molt fàcil:

• A través dels centres de l’Associació Esclat, sol·licitant la butlleta d’inscripció i seguint les instruccions que se us lliuraran. Un cop hàgiu omplert la butlleta i hàgiu fet efectiu el pagament, nosaltres ens encarregarem de gestionar les inscripcions.

RECOLLIDA DE DORSAL I SAMARRETA

• Un cop confirmada la inscripció a la cursa, la recollida de dorsal i samarreta es realitzarà a la ROCA BARCELONA GALLERY, situat al C/ Joan Güell, 211, divendres dia 11 d’octubre, de 10 h a 20 h.
  • Les persones que resideixin fora de Barcelona, o que no puguin recollir la seva samarreta i el dorsal el divendres, podran fer-ho el mateix dia de la cursa en una carpa situada a prop de la sortida.
    • Horari recollida cursa 5 km (4.500 m): 8 a 9.45 h
    • Horari recollida cursa 1 km (1.350 m): 9.15 a 10 h

VOLUNTARIAT

A més, si vols fer voluntariat,  es necessiten persones per cobrir diferents posicions el mateix dia de la cursa (muntatge, lliurament de samarretes, avituallament) i fer que els participants gaudeixin d’un matí amb totes les comoditats. A més, si no hi pots participar el diumenge 13, també pots inscriure’t per col·laborar en l’entrega de samarretes el divendres 11 d’octubre, en horari de matí i tarda.

Inscriu-te aquí.

Ens veiem el 13 d’octubre a la cursa En Marxa per la Paràlisi Cerebral!

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!