4a Jornada Síndrome de Rett

El passat dissabte 8 de març va tenir lloc la 4ª Jornada Síndrome de Rett “De la investigació a l’assistència a l’edat adulta”, organitzada en col·laboració amb la Fundació Teknon i que coincidia amb el vintè aniversari de l’Associació Catalana de la Síndrome de Rett.

La jornada va comptar amb la presència de la Sra. Neus Munté, consellera del Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya, que va retre homenatge a totes les institucions, que de manera continuada, donen suport a l’atenció de les nenes amb Síndrome de Rett, entre les que es troba l’Associació Esclat.

El director de la Residència i Centre de dia Esclat Marina, Jordi González Barrufet, va fer una ponència sobre l’atenció de qualitat a les persones amb pluridiscapacitat. En el seu discurs va explicar com es treballa en dels diferents centres de l’associació (Escola, Esclat 2, Cades, Esclatec i Esclat Marina). La presentació estava emmarcada en la taula que tractava sobre l’oferta de centres concertats a Catalunya, en la qual també hi van participar altres entitats com la Fundació Privada Atendis, la Fundació del Maresme, entre d’altres.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!