Butlletí de notícies

Per subscriure’t al butlletí de notícies de l’Associació Esclat cal que ens donis la teva adreça electrònica. Les teves dades no seran utilitzades per cap altre fi que no sigui rebre aquestes publicacions periódiques. Recorda que podràs donar-te de baixa sempre que vulguis i que és un servei totalment gratuït.

La Revista

L’Associació Esclat publica trimestralment des de 1996 la Revista Esclat que té com a objectiu el tractament de temes d’actualitat a l’entorn de la paràlisi cerebral i altres discapacitats similars. Actualment, la Revista Esclat té una tirada de 1500 exemplars.

La Revista Esclat ha rebut la Menció Especial de Premsa del Premi del Consell Municipal als Mitjans de Comunicació pel Monogràfic de “Sexoafectivitat i discapacitat: un binomi possible” (Revista 65).

Pots fer-te soci de la Revista Esclat per només 15€ l’any!

Publicacions

L’Associació Esclat va publicar el Manual de bones pràctiques per a l’esquí i l’equitació per a joves amb paràlisi cerebral i altres discapacitats. Pots descarregar-te’l gratuïtament.