Fes una aportació econòmica per donar suport als nostres projectes

L’Associació Esclat és una entitat sense afany de lucre i declarada d’Utilitat Pública que treballa per millorar la qualitat de vida de les persones amb paràlisi cerebral i discapacitats similars. Col·laborar amb l’Associació Esclat comporta avantatges fiscals: desgravació en l’IRPF i en l’Impost de Societats segons la normativa vigent.

Si vols fer una aportació econòmica i donar suport als nostres projectes pots fer-ho mitjançant un ingrés o transferència al número de compte:

ES95 2100 3005 45 2200467467

Si vols, també pots fer-te membre del nostre grup de TEAMING, una iniciativa solidària que consisteix a destinar 1 € al mes a ajudar a altres. En aquest cas, t’animem a formar part del grup de TEAMING de l’Associació Esclat, la recaptació del qual està destinada a programes i teràpies d’oci i temps lliure que ajudin a millorar la qualitat de vida de les persones amb paràlisi cerebral i discapacitats similars.

Teaming-Associació Esclat