Esclatec ofereix el pròxim mes  de setembre una formació 100% subvencionada i especialitzada en noves tecnologies de fabricació digital i introducció a l’electrònica adreçades a persones amb discapacitat.

Amb el suport de la Fundació ONCE i la participació del Fons Social Europeu, iniciarem una nova formació per a persones menors de trenta anys, amb certificat de discapacitat i que estiguin inscrits a Garantia Juvenil.

Aquesta formació, en què els participants obtindran coneixements bàsics en fabricació digital i electrònica, és personalitzada i individualitzada, de manera que cada participant rebrà els suports necessaris per garantir el seu aprenentatge.

Formació especialitzada en noves tecnologies de fabricació digital i introducció a l’electrònica (100% subvencionada amb el suport de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu)

REQUISITS:

Per a menors de 30 anys, amb certificat de discapacitat i inscrits a Garantia Juvenil.

LLOC:

Esclatec. Plaça del Guinardó núm. 8 (prop del metro de Maragall)

DATES I HORARI

De setembre a desembre de 2021 (inici el 13 de setembre)

180 hores de teoria + 112 hores de pràctiques.

De dilluns a divendres de 9.30 h a 14.30 h.

VOLS MÉS INFORMACIÓ?

Si t’interessa i vols més informació, pots contactar amb nosaltres enviant un correu electrònic a esclatec@associacioesclat.com