Esclatec oferirà durant aquest any formacions 100% subvencionades i especialitzades en noves tecnologies de fabricació digital i introducció a l’electrònica adreçades a persones amb discapacitat.

Amb el suport de la fundació Agbar, organitzarem dues formacions d’un mes i mig, que començaran a l’abril i al juny respectivament, en què els participants obtindran coneixements bàsics en fabricació digital i electrònica.

Al setembre, amb el suport de la Fundació ONCE, iniciarem una nova formació per a persones menors de trenta anys, amb certificat de discapacitat i que estiguin inscrits a Garantia Juvenil.

Aquestes formacions són personalitzades i individualitzades, de manera que cada participant rebrà els suports necessaris per garantir el seu aprenentatge.

Formació especialitzada en noves tecnologies de fabricació digital i introducció a l’electrònica (100% subvencionada amb el suport de la Fundació Agbar).

LLOC:

Esclatec. Plaça del Guinardó núm. 8 (prop del metro de Maragall)

DATES:

Primera edició: 12 d’abril

Segona edició: juny 2021

Formació especialitzada en noves tecnologies de fabricació digital i introducció a l’electrònica (100% subvencionada amb el suport de la Fundació ONCE)

REQUISITS:

Per a menors de 30 anys, amb certificat de discapacitat i inscrits a Garantia Juvenil.

LLOC:

Esclatec. Plaça del Guinardó núm. 8 (prop del metro de Maragall)

DATES:

Setembre de 2021

Si t’interessa i vols més informació, pots contactar amb nosaltres al 93 433 40 66 / 659 454 182 o enviar un correu electrònic a charo.lambea@associacioesclat.com