La Fundació Esclat Marina obté el Certificat de Qualitat segons la ISO 9001

La Fundació Esclat Marina ha obtingut, de part d’AENOR, el certificat de sistemes de gestió de la qualitat ISO 9001 en un acte realitzat a la Residència Esclat Marina.

La directora d’AENOR a Catalunya, Eva Subirá, ha entregat el certificat a Lola de la Fuente, directora general d’Esclat. A l’esdeveniment també han estat presents el director general adjunt d’Esclat i director de la Residència Esclat Marina, Jordi González Barrufet, la directora de Qualitat d’Esclat, Marisol Álvarez, Gerardo Ángel Juárez, membre del patronat de la Fundació Esclat Marina, a més de treballadors d’Esclat, membres de l’equip tècnic de la Residència Esclat Marina i persones usuàries del Centre.

Els principals eixos en la Norma ISO 9001 són el context de l’organització, el lideratge, l’enfocament a processos, el pensament basat en riscos i oportunitats, l’aplicabilitat a serveis i la gestió del canvi.
L’obtenció de la certificació ISO 9001 comporta també la certificació IQNet MANAGEMENT SYSTEM, d’àmbit internacional.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!