Sopar Solidari Esclat 2017

L’Associació Esclat celebra el seu Sopar Solidari del 40è aniversari el 10 de novembre de 2017, a les 20 hores, a la Sala Oval del Museu Nacional d’Art de Catalunya (Barcelona), a favor de les persones amb paràlisi cerebral i altres discapacitats similars.

XEFS AMB ESTRELLA MICHELIN

En Carles Abellán, l’Albert Adrià, en Raül Balam, en Martin Berasategui, en Jordi Cruz, en Carles Gaig, en Marc Gascons, en Hideki Matsuhisa, en Paco Pérez, la Fina Puigdevall, en Joan Roca, la Carme Ruscalleda i els Germans Torres, coordinats per en Nandu Jubany i el seu equip, elaboraran les tapes i els platets del menú del Sopar Solidari.

MÚSICA EN DIRECTE I LLIURAMENT DE L’ESCLAT SOLIDARI 2017

Durant el sopar comptarem amb música en directe i entregarem el premi Esclat Solidari a una entitat o empresa que hagi demostrat el seu compromís envers la nostra causa al llarg dels anys.

Amb la recaptació que obtinguem del Sopar Solidari, volem fomentar les activitats esportives adaptades a les capacitats dels nostres usuaris i usuàries, realitzar sortides culturals, teràpies alternatives com la hipoteràpia i la teràpia amb gossos, entre d’altres. La pràctica de l’esport i d’altres activitats d’oci contribueixen al desenvolupament global de les persones amb paràlisi cerebral, potenciant aspectes físics, mentals, socials i culturals!

T’hi esperem!

Compra aquí les teves entrades

ticketea

FILA "0"

SI NO POTS VENIR AL SOPAR SOLIDARI, POTS COL·LABORAR AMB NOSALTRES FENT FILA “0”!

Fes un ingrés al compte corrent ES95 2100 3005 45 2200467467 amb el concepte:  Sopar – Fila 0 + Nom i Cognoms

AMB EL SUPORT DE

ENTITATS COL·LABORADORES

INSTITUCIONS QUE DONEN SUPORT

ASSOCIACIÓ ESCLAT

A l’Associació Esclat treballem per millorar la qualitat de vida de les persones amb paràlisi cerebral i pluridiscapacitat des de 1977. Ens centrem en cada persona per desenvolupar al màxim les seves capacitats, potenciant tot allò que sí que poden fer. Ajudem a fer que tant ells com les seves famílies puguin tenir una vida el més independent possible.