Cartell_pedrosaFweb

Xerrada amb Elisabet Pedrosa

El proper dijous 18 de juny us convidem a la xerrada “Viure la discapacitat en família” amb l’Elisabet Pedrosa que es farà a la Sala d’actes de la Seu Central d’MRW. L’acte ha estat organitzat per l’Associació Esclat i per la Fundació MRW.

Elisabet Pedrosa és escriptora i periodista. Durant una estada al Brasil va escriure el seu primer llibre com a resultat de l’experiència com a cooperant al nord del Brasil, Fills de la pluja (La Magrana, 2000). El 2008 publica la primera part de la trilogia: Criatures d’un altre planeta (RBA, 2008) / Criaturas de otro planeta (RBA, 2009), una història commovedora que, amb més de 10.000 llibres venuts, va fer visible la síndrome de Rett (la segona causa més freqüent de retard mental en dones), els “fills diferents” i va contribuir a la investigació de la malaltia. El 2012 publica la segona part de la trilogia: El meu amor sikh (Ara llibres, 2012), en què explica de manera novel·lada com, després de separar-se, descobreix l’amor de la seva vida, un indi sikh, pare del seu tercer fill, el Jan, i coneixem la història de migració del marit i l’agreujament de la malaltia de la Gina. Seguirem vivint és el llibre que tanca la trilogia: un emotiu comiat a la seva filla morta. Elisabet Pedrosa és també guionista i coordinadora del programa L’ofici de viure i l’estiu del 2014 va dirigir i presentar L’ofici d’educar, a Catalunya Ràdio.

Elisabet Pedrosa ha estat molts anys vinculada a l’Associació Esclat, ja que la seva filla Gina va ser alumna de la nostra escola.

L’objectiu de la xerrada és parlar de l’impacte de la discapacitat en el si de les famílies a través de l’experiència personal de l’escriptora. L’acte serà presentat per la Directora General de l’Associació Esclat, Lola de la Fuente.

“Viure la discapacitat en família” xerrada amb Elisabet Pedrosa

Data: 18 de juny de 2015

Hora: 18.30h

Lloc: Sala d’Actes d’MRW (Gran Via de l’Hospitalet 163 -167, 08908 L’Hospitalet de Llobregat)