Vine a la presentació del Calendari Solidari 2022

El 16 de novembre a les 18h presentem el Calendari Solidari Esclat 2022 a l’Antiga Fàbrica d’Estrella Damm.

El Calendari Solidari Esclat 2022 ha estat possible gràcies a la col·laboració il·lustradores i il·lustradors que han dibuixat un entorn inclusiu per als nostres protagonistes, les persones usuàries dels centres d’Esclat. Amb el Calendari Solidari Esclat 2022, Esclat Grup Social vol donar oportunitats a les persones amb paràlisi cerebral a gaudir d’una vida més independent!

Les persones amb discapacitat tenen dret a gaudir de manera independent, beneficiar-se de la igualtat d’oportunitats i participar plenament en la vida de la seva comunitat. Tenen dret a viure sense obstacles. Esclat té com a principi garantir la seva plena participació en la societat, en igualtat de condicions que els altres, però per fer-ho cal la col·laboració i la solidaritat de tota la societat.

Des d’Esclat promovem que les persones amb paràlisi cerebral i altres discapacitats similars puguin fer realitat els seus projectes de vida independent, facilitant el seu accés a un habitatge adequat a les seves necessitats.

Pel 2022, Esclat té previst obrir una nova llar residència, al barri de la Marina del Prat Vermell, a Barcelona, perquè persones amb pluridiscapacitat, que treballen en un centre especial de treball o que assisteixen en un centre ocupacional, puguin fer realitat el seu projecte de vida independent. Amb el Calendari Solidari, Esclat vol acabar d’equipar el nou centre amb mobiliari, complements per a la llar, electrodomèstics, entre altres.

És per això que amb el Calendari hem volgut escenificar alguns moments de la vida diària que qualsevol persona té dret a viure amb total llibertat i independència, sigui de manera autònoma o amb els suports necessaris.

Moltes gràcies a les il·lustradores i il·lustradors: Albert Arrayás, Marta Altés, Gisela Navarro (Giselfust), Miguel Gallardo, Jordi Lafebre, Ana Ocina, Genie Espinosa, Queralt Guinart, Anna Grimal, Roser Matas, Nirvana Jiménez i Miguel Bustos, per haver creat un entorn més inclusiu per a l’Aina, l’Anna, la Davlabetgim, l’Eduardo, en Jordi Sanyer, en Guillem, en Brian, en Shaozhen, la Raquel, el Julián, en Jordi López, la Mar, i en Jordi Mesta.

També volem agrair el suport de HP, Biogràfic, El Corte Inglés, Fundació Damm, Entradium i Abacus.

El calendari estarà a la venda als Centres de El Corte Inglés de Barcelona i a les botigues Abacus a partir del 16 de novembre!

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!