teaming-associacio-esclat-oci-lleure-2

Suma’t al repte #100Teamers

T’has parat mai a pensar en totes les coses que es poden fer amb 1 €? Nosaltres sí, i és que aportant 1 € al mes al grup de Teaming de l’Associació Eslcat podrem donar l’oportunitat de gaudir de l’oci i el temps lliure a les persones usuàries d’Esclat, realitzant activitats esportives adaptades a les seves capacitats, sortides culturals i teràpies alternatives.

Gràcies a l’esport adaptat i a les activitats d’oci, les persones amb paràlisi cerebral i altres discapacitats similars es poden desenvolupar de forma global, potenciant aspectes físics, mentals, socials i culturals.

#100Temers

Ara volem assolir el repte #100Teamers per arribar ben aviat als 100 membres al grup de Teaming de l’Associació Esclat. Per 1 € al mes són moltes les coses que podrem fer amb les persones usuàries d’Esclat, però necessitem el teu suport. Amb 1 € al mes, sumar-te al repte és molt senzill!

I si ja ets membre del nostre grup de Teaming, comparteix el repte amb els teus coneguts, entre tots ho farem possible!

teaming-associacio-esclat-oci-lleure