27/11 Sopar Solidari de l’Associació Esclat

sopar-solidari-esclat-2015

Des d’avui, ja et pots inscriure al Sopar Solidari de l’Associació Esclat a favor de les persones amb paràlisi cerebral i discapacitats similars.

Enguany, comptarem amb moltes sorpreses, però la més destacada de la nit serà l’actuació de Ramon Mirabet, cantautor català que està a punt de publicar el seu segon, després de l’èxit del seu àlbum de debut Happy Days.

A més,  farem l’acte de lliurement de la Medalla d’Honor d’Esclat a una personalitat o entitat que al llarg dels anys hagi demostrat el seu compromís envers la nostra tasca.

En aquesta ocasió, canviem d’ubicació i el celebrarem a l’Hotel Hilton Barcelona el proper divendres 27 de novembre a les 20.30h.

El Sopar té un preu solidari de 30€. Inscriu-te ara!

Què has de fer per venir al Sopar Solidari Esclat?

1. Omplir el formulari d’incripció (fins 23 novembre).
  2. Fer un ingrés al compte ES95 2100 3005 4522 00467467 en concepte de Sopar + Nom i cognoms
  3. Enviar el comprovant de pagament a comunicacio@associacioesclat.com

Si no pots pots venir al sopar, pots col·laborar amb nosaltres fent Fila 0!

Fés un ingrés al compte ES95 2100 3005 45 2200467467 en concepte de Sopar – Fila 0 + Nom i Cognoms

T’hi esperem!