Sopar Solidari Esclat

L’Associació Esclat celebrarà un Sopar Solidari el proper 28 de novembre a l’Hotel Porta Fira. L’acte comptarà amb l’actuació de Halldor Mar, músic islandès que ha publicat recentment un disc on versiona en anglès les cançons més conegudes del fenomen de la Nova Cançó.

Serà una vetllada plena d’emocions, música i solidaritat amb les persones amb paràlisi cerebral i discapacitats similars en un edifici emblemàtic, guardonat amb el premi d’arquitectura Emporis Skyscraper Aword al millor gratacels del món.No us ho podeu perdre!

El sopar té un preu solidari de 30€ per persona que inclou l’actuació de Halldor Mar.

Què heu de fer per venir al Sopar Solidari Esclat?

1. Omplir el formulari d’incripció

2. Fer un ingrés al compte ES95 2100 3005 4522 00467467 en concepte de Sopar + Nom i cognoms

3. Enviar el comprovant de pagament a comunicacio@associacioesclat.com

Si no pots pots venir al sopar, pots col·laborar amb nosaltres fent Fila 0!

(Fés un ingrés al compte ES95 2100 3005 4522 00467467 en concepte de Sopar – Fila 0 + Nom i Cognoms)

Us hi esperem!

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!