Sopar solidari

Sopar Solidari Esclat 2016

e0-com-2016-10-07-cartell-sopar-solidari-e-png

Des d’avui, ja et pots inscriure al Sopar Solidari de l’Associació Esclat a favor de les persones amb paràlisi cerebral i discapacitats similars.

Comptarem amb música jazz en directe gràcies a la col·laboració del Conservatori del Liceu i una subhasta d’obres d’art cedides per Arturo Ramon i per la Fundació MRW.

Aquest any tindrem un menú d’estrella, ja que el primer plat serà gentilesa de Marc Gascons, xef del Restaurant Els Tinars de Llagostera (Girona), que és un dels protagonistes del nostre Calendari Solidari 2017.

A més,  farem l’acte de lliurement de l’Esclat Solidari a una personalitat o entitat que al llarg dels anys hagi demostrat el seu compromís envers la nostra tasca.

En aquesta ocasió, canviem d’ubicació i el celebrarem a l’Hotel Crowne Plaza Fira Barcelona el proper divendres 11 de novembre a les 20.30h.

El Sopar té un preu solidari de 50€. Inscriu-te ara!

Què has de fer per venir al Sopar Solidari Esclat? Tens dues opcions:

1. A través de TICKETEA

Compra aquí les teves entrades

ticketea

2. Mitjançant Transferència Bancària

Si no pots pots venir al sopar, pots col·laborar amb nosaltres fent Fila 0!

Fés un ingrés al compte ES95 2100 3005 45 2200467467 en concepte de Sopar – Fila 0 + Nom i Cognoms

T’hi esperem!