Seguim creixent a Teaming, gràcies!

L’any 2017, el grup de Teaming de l’Associació Esclat va aconseguir un total de 614 € que destinarem als projectes d’oci i esport de l’entitat: sortides al teatre, cinema, així com a la pràctica d’activitats esportives.

Gràcies a l’euro mensual que han aportat els teamers d’Esclat, podrem donar l’oportunitat de gaudir de l’oci i el temps lliure a les persones usuàries d’Esclat, realitzant activitats esportives adaptades a les seves necessitats i sortides culturals, entre altres.

La pràctica d’esport adaptat i les activitats d’oci ajuden a desenvolupar de forma global les persones amb paràlisi cerebral i altres discapacitats similars, potenciant aspectes físics, mentals, socials i culturals.

Has pensat mai en totes les coses que es poden fer amb 1 € al mes? Si encara no ets teamer d’Esclat, no t’ho pensis més i suma-t’hi!

#100Temers

A més, avui ja som 57 teamers, però volem assolir el repte #100Teamers per arribar ben aviat als 100 membres al grup de Teaming de l’Associació Esclat.

Si ja ets membre del nostre grup de Teaming, comparteix el repte amb els teus coneguts. Entre tots ho farem possible!

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!