Egoismo Positivo - Víctor

Runners molt solidaris

Diumenge, Egoismo Positivo va córrer la Zurich Marató de Barcelona. El Víctor, de la Residència Esclat Marina, va ser un dels corredors, que gràcies als runners solidaris va poder completar els 42km d’aquesta cursa tan emblemàtica de la ciutat!

Però la Solidaritat de Egoismo Positivo, ha anat més enllà d’empènyer una cadira de rodes, ja que també han creat un repte a www.migranodearena.org per aconseguir finançament per reobrir el Club Esportiu Esclat que va haver de tancar per motius econòmics. Fins avui, hem aconseguit el 90% del repte que s’havien plantejat!

El Club Esportiu Esclat va néixer amb la voluntat que els nois i noies de l’entitat practiquessin esports adaptats a nivell federat. La solidaritat de tots els egoistes per l’esport és un primer pas per tal de reobrir el Club esportiu, però encara ens manca més finançament. Des de l’Associació Esclat continuem treballant perquè la Secció Esportiva torni a ser una realitat. Esperem que ben aviat us puguem donar bones notícies!