Foto: Ajuntament de Barcelona

Recepció de Laia Ortiz a l’Ajuntament de Barcelona pel 40è aniversari

Dijous 23 de febrer, persones usuàries, professionals i membres de la Junta directiva de l’Associació Esclat vam visitar l’Ajuntament de Barcelona, on ens va rebre Laia Ortiz, Tinenta d’alcaldessa de Drets Socials, amb motiu del nostre 40è aniversari. A la visita ens va acompanyar personal tècnic de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat i Toni Coll, conseller tècnic del Districte de les Corts.

Al Saló de Cròniques, Laia Ortiz va destacar la tasca realitzada per l’Associació Esclat en els 40 anys d’història, amb el treball en xarxa i la innovació en el dia a dia de l’entitat, així com la contribució d’Esclat als espais de participació ciutadana de Barcelona, com l’Espai d’inclusió de les Corts i els Consells de districte on l’entitat té centres.

Ortiz també va parlar sobre la trajectòria de l’Associació Esclat al Districte de les Corts, remarcant la contribució de l’entitat per fer d’aquest un dels barris més inclusius de la ciutat.

L’Associació Esclat treballa no només per a les persones usuàries dels seus centres, sinó que treballa per al col·lectiu de persones amb discapacitat, més enllà de l’entitat, un aspecte que també se’ns va agrair durant la recepció oficial a l’Ajuntament. A més, Esclat sempre ha anat un pas més enllà en l’atenció a les persones amb paràlisi cerebral i altres discapacitats, amb el Suport familiar i el Servei de Respir, entre altres.

Joan Bertran i Reguera, president de l’Associació Esclat, va aprofitar el torn de paraula de l’entitat per agrair l’acollida a l’Ajuntament de Barcelona i destacar la tasca feta pels professionals de l’entitat al llarg dels 40 anys d’història.

La visita a la Casa de la Ciutat va acabar amb un recorregut pels altres salons nobles de l’edifici: el Saló de Cent i el Saló de la Reina Regent, que acull els plens de l’actual consistori, i la galeria Gòtica.