Presentació de la 13a edició dels Relats Solidaris de l’Esport amb Marc Márquez

Aquest migdia l’auditori del Banc Sabadell a Barcelona ha acollit la presentació de la 13a edició dels Relats Solidaris de l’Esport amb Marc Márquez com a padrí d’excepció.

El llibre és una iniciativa solidària i sense ànim de lucre d’un grup de periodistes per recaptar recursos econòmics per causes benèfiques. Aquest any els diners recaptats amb la venda del llibre solidari aniran destinats als projectes d’esport de l’Associació Esclat, que podrà reprendre l’activitat del Club Esportiu i mantenir activitats esportives com la natació, l’equitació adaptada i la boccia, que es duen a terme en els diferents centres de l’entitat, i que ajuden al desenvolupament global de les persones amb paràlisi cerebral.

Com en edicions anteriors, un grup de més de 40 periodistes esportius, que representen pràcticament a tots els mitjans de comunicació de Barcelona, s’ha reunit per dur a terme una obra solidària que uneix esport i societat a través d’un llibre i de la divulgació mediàtica d’aquest gest solidari.

El llibre Relats Solidaris de l’Esport es podrà comprar, en exclusiva, a les llibreries de El Corte Inglés, també online, a partir del 13 d’abril.

Periodistes que han participat en la 13a edició dels Relats Solidaris de l’Esport

Germán Aranda (El Mundo), Bernat Bafaluy (periodista), Ramon Besa (El País), Francisco Cabezas (El Mundo), Xavi Campos (Catalunya Ràdio), Ferran Correas (El 9 Esportiu), Jordi Costa (Catalunya Ràdio), Iñako Díaz-Guerra (El Mundo), Carles Domènech (Futbol a Catalunya Ràdio), Joan Domènech (El Periódico de Catalunya), Pere Escobar (Catalunya Ràdio), Jordi Finestres (periodista), Sònia Gelmà (Catalunya Ràdio), Santi Giménez (As), Marc Guillen (periodista), Gemma Herrero (periodista), Jose Ignacio Huguet (Mundo Deportivo), Miguel Ángel Lara (Marca), Albert Llimós (Ara), Raül Llimós (RAC-1), David Llorens (Mundo Deportivo), Marcos López (El Periódico de Catalunya), Luis Martín (periodista), Ramiro Martín (periodista), Sergi Mas (periodista), Luis Mendiola (El Periódico de Catalunya), Javier Miguel (Sport), Enrique Ortego (Marca), Fabián Ortiz (periodista), Toni Padilla (Ara), Santi Padró (TV3), Joanjo Pallàs (La Vanguardia), Roger Pascual (El Periódico de Catalunya), Emilio Pérez de Rozas (El Periódico de Catalunya), Eduardo Polo (Mundo Deportivo), Xavi Rocamora (periodista), Ángel Rodríguez (periodista), Sique Rodríguez (Cadena SER), José Sámano (El País), Sandra Sarmiento (Departament de Comunicació FCB), Ricard Torquemada (Catalunya Ràdio), Xavier Torres (TV3), Rut Vilar (periodista).

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!