Associació Esclat - UAO CEU

Participem en la commemoració del 10è aniversari del Conveni Internacional de les Persones amb Discapacitat a la UAO CEU

Dimecres 30 de novembre la Universitat Abat Oliba va commemorar el 10è aniversari del Conveni Internacional de les Persones amb Discapacitat, una jornada on es va tractar el tema de la discapacitat en l’àmbit de la infància.

En l’acte, on van intervenir el rector de la universitat, Carlos Pérez del Valle, i la relatora del Conveni Internacional de les Persones amb Discapacitat, Catalina Davandas, també hi intervingué Lola de la Fuente, directora de l’Associació Esclat, que va ser l’encarregada de fer la conferència inaugural sobre “L’entorn familiar de l’infant i adolescent amb discapacitat”.

Amb l’organització d’aquesta jornada, la càtedra d’Economia Solidària de la UAO CEU reprèn el testimoni de la que va organitzar el 2014 amb ocasió dels 25 anys de l’aprovació dels drets dels infants.