Nit de solidaritat i il·lusió!

El divendres 11 de novembre vam celebrar el Sopar Solidari de l’Associació Esclat a l’Hotel Crowne Plaza Fira Barcelona, una nit màgica plena de sorpreses i solidaritat.

Amb les paraules de benvinguda del president de l’Associació Esclat, Joan Bertran i Reguera, i la directora general, la Lola de la Fuente, vam iniciar una nit molt especial, on ens van acompanyar més de 300 persones entre familiars, amics, professionals, empreses i entitats involucrades en el projecte de l’Associació.

Vam tenir la sort de comptar amb una presentadora de luxe, l’Elisenda Carnicé, que juntament amb la música jazz en directe, de la mà del trio d’alumnes del Conservatori del Liceu format per Martín Díaz (saxofon), Armando Erenas (guitarra) i Pere Carlos (contrabaix), van fer de fil conductor de l’acte, un veritable espectacle solidari.

El plat principal del sopar va ser l’escudella amb galets, col i botifarra negra, gentilesa de Marc Gascons, xef del Restaurant Els Tinars, distingit enguany amb una estrella Michelin i que ens va acompanyar durant el sopar, a més de ser un dels protagonistes del calendari solidari 2017, concretament del mes d’agost,  juntament amb l’Iñaki Ferré, alumne de la nostra escola.

Caves Mestres, estrets col·laboradors de l’Associació, van proposar un maridatge del plat principal del sopar amb l’Elena de Mestres, un dels seus caves rosats.

Al sopar vam comptar també amb la col·laboració d’Oriol Cruz, imitador del Versió RAC1, que va enregistrar diversos vídeos imitant a personatges coneguts com en Ferran Adrià, la Carme Ruscalleda, en Mariano Rajoy, la Carmen Lomana o l’Eduard Punset, entre altres, que van anar presentant els diversos moments del sopar.

Al llarg de la nit, vam tenir una rifa solidària amb el sorteig de dos vals de compra de 100 €, gentilesa de El Corte Inglés, una nit d’hotel amb esmorzar a l’Hotel Crowne Plaza Barcelona, gentilesa del mateix hotel, quatre lots de Cava Mestres amb els seus caves més selectes, gentilesa de les caves, i dos gerros de ceràmica, gentilesa de la Rosa Casellas. Tot seguit, vam continuar amb una subhasta d’obres d’art per recollir fons solidaris per a l’associació.

L’actuació dels Castellers de la Il·lusió, la colla de la inclusió, que van fer dos pilars de tres amb la col·laboració dels assistents al sopar, va ser un dels moments més macos de la nit.

Durant el sopar també vam fer el lliurament de l’Esclat Solidari 2016 a la Fundació MRW, un premi que vol reconèixer la solidaritat d’aquesta fundació, que des de fa anys ha donat suport als nostres projectes de millora de qualitat de vida de les persones amb paràlisi cerebral.

A l’acte, ens van acompanyar l’Antoni Galiano, secretari delegat de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, i el senyor Joan Ramón Ruiz i Noguera, director general de Protecció Social, en representació de la consellera de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, l’Honorable senyora Dolors Bassa i Coll, i representants de Roca, Fundació MRW, Rolser, CaixaBank, Banc Sabadell, Auren i CIM, entre altres.

El sopar solidari, on vam aprofitar per fer el tret de sortida a la celebració del nostre 40è aniversari, va ser possible gràcies al suport de Caves Mestres, l’Hotel Crowne Plaza, Ice Natur, Cooperativa Consum, Ferrero Ibérica i El Corte Inglés.

Consulta totes les fotos del sopar a l’àlbum del nostre FACEBOOK.

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!