Fires de Nadal · Associació Esclat

FIRA DE CONSUM RESPONSABLE

Per tercer any consecutiu, la plaça de Catalunya de Barcelona es converteix en l’escenari de la Fira de Consum Responsable i d’Economia Social i Solidària, que vol fomentar l’economia social i solidària per Nadal.

La fira, que organitza el comissionat d’Economia Cooperativa, Social i Solidària i Consum de l’Ajuntament de Barcelona, és l’espai que, per Nadal, mostra a la ciutadania com el consum responsable, l’economia social i solidària i de proximitat és ja una realitat a Barcelona.

Els dies 22, 23 i 24 de desembre l’Associació Esclat hi tindrà una caseta amb objectes de regal i artesania responsable feta pels nois i noies dels centres d’Esclat. Concretament la nostra caseta serà la número 1.

Com a novetat, aquest any l’espai de visibilització de les activitats serà l’Espai Consciència, on es faran més de quaranta activitats, al matí i a la tarda, fins al 31 de desembre. Nosaltres, el divendres 22 al matí, serem els encarregats d’organitzar una activitat d’eslàlom en cadira de rodes.

FIRA DE NADAL AL MERCAT DEL GUINARDÓ

Divendres 22 de desembre, de 10 a 13 hores, els nois i noies del Centre Ocupacional Esclat 2 muntaran una paradeta de Nadal al Mercat del Guinardó amb productes i artesania nadalenca feta al centre. A més, hi haurà xocolatada. Us hi esperem!

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!