fundació-institut-trastorns-alimentaris-associació-esclat

Les responsables del grup de voluntariat d’Esclat visiten la Fundació Institut de Trastorns Alimentaris

El passat divendres 9 de juny, les responsables del grup de voluntariat d’Esclat van fer una xerrada a la Fundació Institut de Trastorns Alimentaris (FITA), amb la col·laboració de l’Anna Garcia, usuària del Centre Ocupacional Esclat 2.

L’Anna era professora de català quan el 2006 va patir una hemorràgia cerebral que va afectar-li la mobilitat. Actualment va en cadira de rodes i porta un pegat a l’ull. Tot i això, ha escrit 2 contes perquè els nens i nenes puguin prendre consciència de la seva realitat.

A la xerrada es va donar a conèixer la nostra entitat i les activitats que poden realitzar les persones que vulguin fer voluntariat amb nosaltres, amb l’objectiu de promoure aquesta activitat tan important.

L’experiència va ser molt positiva, propera i carregada d’emotivitat. Un gran nombre de nois i noies de FITA van escoltar amb molta atenció les paraules de l’Anna, i van ser partícips amb aportacions sobre les seves vivències personals, i amb elogis a la força i la capacitat de superació de l’Anna.

Tots ells van destacar que l’Anna és un exemple a seguir, amb un esperit de superació que els dóna forces i ganes de somriure-li a la vida.

Activitats com aquestes són molt importants per posar en relleu el treball conjunt entre col·lectius, sobretot quan es comparteixen punts en comú: la superació i el control de les limitacions, però sobretot l’acceptació d’un mateix.