L’Associació Esclat, entitat Cardio-Responsable

L’Associació Esclat ha estat certificada com a entitat Cardio- Responsable.

El segell d’Entitat Cardio-responsable s’atorga a aquelles empreses, organitzacions i institucions que han realitzat accions formatives amb la firma Ibercardio sobre primers auxilis i recuperació cardiopulmonar en els seus centres de treball.

Aquesta certificació, reconeix l’aposta de l’Associació Esclat per la Salut, i en concret, per la cardioprotecció dels seus treballadors, els usuaris i totes aquelles persones que eventualment es troben en els seus centres.

L’empresa Riojana Ibercardio ha format a gran part dels professionals d’Esclat en el protocol d’actuació en casos de parada cardiorespiratòria i farà l’entrega d’un desfibril·lador (DESA). Aquesta formació els capacita per actuar, tenint, en compte la cadena de supervivència, en cas que tingués lloc algun accident cardiorespiratori en les nostres instal·lacions.

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!