La Consellera Dolors Bassa visita Esclat

La Consellera de Treball, Afers Socials i Famílies, Dolors Bassa, ha visitat aquest matí, la Residència i Centre de dia Esclat Marina, acompanyada del Director de Protecció Social, Joan Ramon Ruiz. També han estat presents membres de la Junta Directiva de l’Associació Esclat, del Patronat de la Fundació Esclat Marina i de l’Equip Directiu.

Durant la visita la Consellera ha pogut veure com és el dia a dia de les persones usuàries de la residència i ha tingut l’oportunitat de parlar amb alguns d’ells. El Director d’Esclat Marina, li ha explicat el funcionament del centre i li ha remarcat la importància d’oferir als residents serveis com la fisioteràpia, la psicologia o la logopèdia, a més de totes les activitats culturals i d’oci dins i fora del centre, ja que milloren la seva qualitat de vida.

La trobada també ha servit per presentar la tasca que ha desenvolupat la nostra entitat envers les persones amb paràlisi cerebral i altres discapacitats similars al llarg dels gairebé 40 anys de trajectòria.

Posteriorment, s’han reunit per tractar temes que preocupen a Esclat, així com també al sector de la discapacitat, com per exemple el tema del copagament o la concertació dels Centres de dia.

El Director d’Esclat Marina, ha obsequiat la consellera amb una rosa que han elaborat els nois i noies de la residència per la diada de Sant Jordi. Finalment, la visita ha acabat amb la tradicional foto de família.