Fira de Consum Responsable

II Fira de Consum Responsable

Per segon any consecutiu, la plaça de Catalunya es converteix en l’escenari de la Fira de Consum Responsable (Economia Social i Solidària), que vol fomentar l’economia social i solidària per Nadal.

La segona edició d’aquesta fira, que organitza el comissionat d’Economia Cooperativa, Social i Solidària i Consum de l’Ajuntament de Barcelona, torna a presentar els productes, els serveis i les activitats d’empreses i entitats que promouen un model de consum responsable i de proximitat.

Un dels estands de la fira serà el de l’Associació Esclat, on des del dia 17 al 24 de desembre hi podreu trobar objectes de regal fets pels usuaris i usuàries dels nostres centres.

A la fira hi trobareu projectes, entitats i empreses que impulsen l’economia de proximitat arrelada als barris, un model d’activitat econòmica que no es deslocalitza i que està orientada a donar resposta a les necessitats de les persones.

Activitats diverses

En la segona edició de la fira tenen un paper rellevant les activitats proposades o organitzades per les mateixes entitats i els projectes participants. Destaquen, entre altres, actuacions musicals amb contingut social i transformador, teatre i projecció de curtmetratges, presentacions de llibres, recitals de poesia i un ampli ventall d’activitats d’educació en el consum responsable per a tots els públics.

*Amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!