Ibercaja col·labora amb els projectes de l’Associació Esclat

Iber Caja

La fundació bancària Ibercaja ha signat un conveni de col·laboració amb l’Associació Esclat amb l’objectiu de donar un impuls al projecte Respir per a famílies de persones amb paràlisi cerebral en situació de dependència. La fundació ha realitzat una aportació econòmica de 2.000 euros durant l’any 2016 per aquest projecte que té com a finalitat millorar la qualitat de vida dels cuidadors, ja que els proporciona un temps de descans necessari, i dóna resposta a determinades situacions familiars imprevistes.

A més, la fundació bancaria Ibercaja també ha col·laborat amb el programa d’Introducció al disseny i fabricació digital per a professionals d’atenció directa a persones amb discapacitat de la nostra entitat, amb una aportació econòmica de 5.000 euros.

20151120_131024_006

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!