#GivingTuesday: L’esport ens obrirà un nou món de possibilitats

Dimarts 29 de novembre se celebra el #GivingTuesday, un dia per donar i ser solidari. Enguany, des de l’Associació Esclat ens hem proposat un repte: fomentar l’esport en les persones amb paràlisi cerebral i discapacitats similars, reobrint el Club d’Esport adaptat.

L’activitat física ajuda al desenvolupament global de les persones, ja que potencia aspectes físics, mentals, socials i culturals. Per aquesta raó, ens proposem fomentar l’esport adaptat.

Un dels nostres reptes per fer-ho possible és reprendre l’activitat del Club Esportiu, que degut a la falta de finançament va haver de suspendre’s per les retallades. També volem mantenir les activitats esportives com la natació, l’equitació adaptada i altres activitats en els diferents centres de l’entitat.

El #GivingTuesday vol incentivar i multiplicar les bones accions de les persones, dedicant un dia a tot el món a celebrar l’acció de donar, ja siguin aliments, diners, temps, mitjançant el voluntariat, etc.

Et convidem a utilitzar el hashtag #GivingTuesday per difondre globalment aquest moviment solidari a les xarxes socials. D’aquesta manera ens ajudaràs a mobilitzar a tota la ciutadania, famílies, organitzacions i empreses perquè contribueixen i se sumin a aquest dia mundial de la donació.

Descobreix com l’esport pot ajudar a obrir un nou món de possibilitats a les persones amb paràlisi cerebral i discapacitats similars. Suma’t al nostre repte solidari!

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!