Esclat s’incorpora a Sinergrup

L’Associació Esclat s’incorpora a la federació Sinergrup (grup d’entitats amb sinèrgia social) fruit de la confiança generada a partir de relació professional, des de ja fa alguns anys, dins del sector de la discapacitat, entre alguns dels seus directius i professionals.

Amb la incorporació d’Esclat, Sinergrup compta amb un total de 9 entitats sòcies, d’arreu de Catalunya, i un volum de 2.146 treballadors, dels quals 1.153 tenen alguna discapacitat.

L’Associació Sinergrup (Grup d’Entitats amb Sinèrgia Social) és una entitat que agrupa organitzacions d’economia social, sense ànim de lucre, que treballen en l’atenció a col·lectius vulnerables, fonamentalment persones amb discapacitat i trastorns mentals.

Sinergrup respon a la necessitat, per part de les entitats associades, de millora de la gestió a l’hora d’afrontar els reptes de futur, i a la convicció que la millor manera de fer-ho és compartint valors, anàlisis, coneixements i experiències, per aprofitar les sinèrgies que es produeixen quan s’estableixen aquests mecanismes d’interrelació.

Van iniciar aquest camí el l’any 2004, amb la voluntat de posar al servei de les organitzacions un nou model de desenvolupament, que faciliti el creixement individual i col·lectiu, basat en el fet de compartir una missió, una visió, uns valors i unes estratègies, que permetin avançar des de la independència cap a la interdependència.

Les entitats que formen part de Sinergrup són la Fundació Privada Onada, la Fundació Privada Santa Teresa del Vendrell, la Fundació Privada Ginac, la Fundació Privada Mas Albornà, la Fundació Privada Tallers de Catalunya, l’Associació Sant Tomàs – PARMO, l’AISD Viver de Bell-lloc i La Fageda.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!