proclinic-associacio-esclat

Conveni de col·laboració amb Proclinic per impulsar el projecte Respir

Proclinic ha signat un conveni de col·laboració amb l’Associació Esclat per a l’any 2017 amb l’objectiu de donar un impuls al projecte Respir per a les famílies de persones amb paràlisi cerebral en situació de dependència. El projecte vol millorar la qualitat de vida dels cuidadors, proporcionant el temps de descans necessari, i donant resposta a determinades situacions familiars imprevistes.

Proclinic, amb seu a Barcelona, és una empresa distribuïdora de productes odontològics d’ús professional que té per objectiu satisfer les necessitats de les clíniques i laboratoris dentals.

L’any 2016, el Servei de Respir tambéva rebre el suport d’Ibercaja, la Diputació de Barcelona i del Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, a través de l’IRPF, i de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat (IMPD) de l’Ajuntament de Barcelona.