Saló dels Miralls - Gran Teatre del Liceu (foto: Antoni Bofill)

Conferència i taula rodona al Liceu

En el marc del 40è aniversari de l’Associació Esclat, dimecres 3 de maig organitzem una conferència sobre “Ètica aplicada a les organitzacions socials. Autonomia, apoderament i participació: una relació ineludible”, al Saló dels Miralls del Liceu.

La conferència serà a càrrec de Begoña Roman Maestre, Doctora en Filosofia per la Universitat de Barcelona, presidenta del Comitè d’ètica de Serveis Socials de Catalunya i vocal del Comitè de Bioètica de Catalunya. El seu àmbit d’especialització és l’ètica aplicada a entorns professionals i organitzatius.

La taula rodona posterior a la conferència comptarà amb la participació d’usuaris d’Esclat, Fundació l’Espiga i Fundació el Maresme, que intercanviaran opinions sobre l’eix central de la conferència: l’autonomia, l’apoderament i la participació en l’àmbit de les persones amb discapacitat.

L’acte comptarà amb una presentadora d’excel·lència, l’Elisabet Carnicé.

INFORMACIÓ

Dimecres 3 de maig a les 18.30 hores