DSC_0062-(1)-web

Concert Solidari #NONSTOPGOSPEL

L’Associació Esclat, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona, presenta el Concert Solidari #NONSTOPGOSPEL de The Gospel Viu Choir (TGVCHOIR) a favor de les persones amb paràlisi cerebral i discapacitats similars. L’acte es celebrarà el proper 18 de setembre a les 21.00h a la Sala Oriol Martorell de l‘Auditori de Barcelona.

Des d’avui, ja podeu comprar les vostres entrades del concert a les taquilles de l’Auditori o bé a través de la seva pàgina web.

NON STOP GOSPEL és la proposta més arriscada, trepidant i innovadora de TGVCHOIR. Amb aquest espectacle de #urbangospel, la formació obre una nova etapa, caracteritzada pel ritme més intens i el funk més electritzant i potent, amb tota l’energia que, des de sempre, porta TGVCHOIR dalt de l’escenari.  NON STOP GOSPEL és un cúmul d’emocions a flor de pell, una seqüència musical en la que l’espectador forma part del propi espectacle amb una dinàmica intensament participativa i tremendament contemporània: gospel del segle XXI, gospel urbà, pura essència de gospel! Al llarg d’una hora i mitja llarga, TGV CHOIR es fusiona absolutament amb l’espectador amb NON STOP GOSPEL. Melodies agosarades, harmonies contundents, noves tendències estètiques i ritmes colpidors fan que l’espectacle arribi, in crescendo i de forma extraordinàriament natural i espontània, a tots els públics. Un gospel divers i atractiu, NON STOP GOSPEL.

Des del seu primer concert el 2004, la trajectòria de TGV CHOIR és certament impressionant (Festival de la Porta Ferrada de Sant Feliu de Guíxols, Gran Teatre del Liceu, Palau de la Música Catalana, Festival Internacional de Música de Cadaqués, Festival de Jazz i Blues a Roses, Festival Internacional de Música de Cambrils, DOM Festival, Festival Internacional de Jazz de Teruel, Auditori – Palau de Congressos de Girona, L’Auditori de Barcelona, Kursaal de Manresa, Teatre Poliorama, L’Atlàntida de Vic, Auditori August de Tarragona, Teatre – Auditori de Sant Cugat,…), havent compartit cartell amb artistes de primera línia com Maceo Parker, Sharrie Williams & The Wiseguys, The Kingdom Choir, Natalie Cole, Jorge Drexler, Lluís Llach, Joaquin Sabina, Chucho Valdés, Patti Smith i Albert Guinovart, entre d’altres.

El 2015 la productora SETMÀGIC AUDIOVISUAL, en coproducció amb TELEVISIÓ DE CATALUNYA, va presentar el documental EL COR  que parla del poder curatiu de la música, de com l’energia de la música pot ajudar a curar-nos de la soledat, de la inseguretat, del dol o del dolor, i en què els protagonistes són els integrants de TGVCHOIR.

TGVCHOIR és un projecte creat i dirigit per Moisès Sala, economista, pianista, director i un dels principals exponents del país en la direcció, difusió, estudi i coneixement del Gospel.

Si voleu conèixer una mica més TGV CHOIR i el seu espectacle #NONSTOPGOSPEL, us convidem a veure els següents vídeos:

Clip promoció espectacle NONSTOPGOSPEL

Clip sensacions

Documental EL COR (SENSE FICCIÓ, TV3 – 13/01/15)

Us hi esperem!