Col·laborem amb el Gran Recapte d’Aliments

Els dies 25 i 26 de novembre se celebra el Gran Recapte d’Aliments a Catalunya on usuaris i treballadors d’Esclat Marina faran de voluntaris i voluntàries, i ajudaran en la recollida d’aliments al supermercat Mercadona del Passeig de la Zona Franca número 32.

Com cada any, l’Ajuntament de Barcelona i el Districte de Sants-Montjuïc han fet una crida a les entitats socials de la ciutat de Barcelona perquè ens impliquem en aquesta campanya de recollida solidària d’aliments, que l’any passat va recaptar més de 4 tones i mitja d’aliments en els més de 2.500 punts de recollida repartits per tota Catalunya.

En anys anteriors, gràcies a la iniciativa d’en Pepe, usuari d’Esclat Marina, havíem recollit aliments al nostre centre durant la campanya i posteriorment els portàvem al magatzem del Banc dels Aliments situat a la Zona Franca, a prop del nostre centre, on ajudàvem a classificar-los juntament amb altres voluntaris.

Per a la campanya d’enguany, l’Ajuntament de Barcelona ens ha facilitat unes samarretes solidàries de colors amb el lema “A Barcelona sumem capacitats, sumem diversitats” que ens posarem durant els dies de la campanya, tant els usuaris com els treballadors d’Esclat Marina.

Si ens veniu a veure al supermercat Mercadona del Passeig de la Zona Franca 32, divendres 25 de novembre de 10.30 a 12.30 hores, hi trobareu a l’Antoni, la María Luisa, en Bernat i en Julián, acompanyats de la Bàrbara i la Rocío. El dissabte 26 a la tarda, de 17 a 19 hores, hi trobareu en Víctor, en Guim, la Luisa i l’Aaron, acompanyats de la Laidy i l’Elías.

Suma’t a aquesta iniciativa, entre tots ajudarem a superar la xifra d’aliments recollida en l’edició de l’any anterior. Necessitem la teva màgia!

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!