Barcelona celebra el 40 aniversari de l’Associació Esclat

El ple de l’Ajuntament de Barcelona va aprovar divendres 24 de febrer, per unanimitat de tots els grups polítics presents al consistori, una declaració institucional en la qual celebra el 40è aniversari de l’Associació Esclat, reconeixent la tasca de l’entitat al llarg de les 4 dècades d’història.

El text també subratlla la necessitat d’instar altres administracions públiques a oferir el seu suport a les iniciatives i polítiques que treballen per la igualtat i la inclusió en tots els àmbits de la societat com el cultural, educatiu, social, professional i sexual, entre d’altres, aspectes que ajuden al desenvolupament global de les persones amb paràlisi cerebral i altres discapacitats similars.

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!