Roca-Barcelona-Gallery-exposicio-100-anys

Roca: 100 anys compromesos amb el disseny, la innovació i les persones

Roca celebra el seu centenari i ho fa amb l’exposició “Una història compartida. La marca a través de la comunicació”, que fa un recorregut per la seva evolució al llarg dels 100 anys d’història, centrats sempre en els canvis de la societat relacionats amb la cultura de l’aigua, principal recurs natural amb el qual treballa.

L’empresa catalana va iniciar la seva activitat l’any 1917, amb la fabricació de radiadors de ferro colat per a la calefacció domèstica. Anys més tard va passar a la producció de calderes i a les banyeres i l’any 1936 va començar a produir porcellana sanitària. L’any 1954 va iniciar la fabricació d’aixeteria i l’any 2005 va assumir el repte de centrar-se en el sector de l’espai de bany.

Avui la xarxa comercial de Roca s’estén per més de 135 països que proveeix gràcies a les seves 76 plantes de producció i als més de 20.000 treballadors que té a tot el món.

Empresa amb valors i compromesa amb el seu entorn, Roca col·labora des de fa anys amb l’Associació Esclat i no ha dubtat mai a recolzar els nostres projectes per millorar la qualitat de vida de les persones amb paràlisi cerebral i discapacitats similars.

A per 100 anys més plens de solidaritat i amb molts projectes per compartir en aquest futur que farem nostre!