40è aniversari Associació Esclat

L’any 2017 l’Associació Esclat celebra el seu 40è aniversari i per commemorar-ho hem dissenyat un ampli programa d’actes. Ens hi voleu acompanyar?

#40Esclat #ConstruintInclusio

PROGRAMA D’ACTIVITATS

EXPOSICIÓ DE PINTURA ABSTRACTA | Del 10 al 21 de gener

Exposició de pintura abstracta realitzada pels nois i noies del Centre Ocupacional Esclat 2 que han participat en un projecte d’acció socioeducativa dut a terme per una alumna d’Educació Social de la Universitat de Barcelona. [Llegeix més]

LLOCCasal d’Entitats Mas Guinardó

HORARI: Inauguració el 10 de gener a les 11 hores

exposició-pintura-abstracta-esclat

EXPOSICIÓ DE FOTOGRAFIA | Del 2 de febrer al 30 de març

Recull de fotografies significatives de l’entitat al llarg dels 40 anys d’història. Vernissatge el dia 2 de febrer per celebrar l’aniversari de la data de la creació de l’Associació Esclat.

LLOCSeu del Districte de Les Corts – Espai Expositiu Les Corts

[Consulta el FULLETÓ DE L’EXPOSICIÓ]

III TIRA’M LA CANYA | 7 de març

Festa on es reuniran persones conegudes i famoses per “tirar canyes” a favor de l’Associació Esclat. L’esdeveniment serà un bon mitjà per reivindicar i donar visibilitat a la nostra tasca i fer-ne difusió entre el públic participant.

Cerveses artesanes gentilesa del Restaurant Napar BCN.

LLOCRestaurant Napar BCN

HORARI: de 17 a 23 hores

portada Tira'm la canya

CONFERÈNCIA I TAULA RODONA | 3 de maig

Conferència sobre “Ètica aplicada a les organitzacions socials. Autonomia, apoderament i participació: una relació ineludible”, a càrrec de Begoña Roman Maestre, Doctora en Filosofia per la Universitat de Barcelona.

Begoña Roman Maestre és presidenta del Comitè d’ètica de Serveis Socials de Catalunya, vocal del Comitè de Bioètica de Catalunya. El seu àmbit d’especialització és l’ètica aplicada a entorns professionals i organitzatius.

La taula rodona posterior a la conferència comptarà amb la participació d’usuaris d’Esclat i d’altres entitats del sector.

LLOC: Saló dels Miralls. Gran Teatre del Liceu

HORARI: 18.30 hores

Consulta el fulletó informatiu.

Conferència i taula rodona - Saló dels Miralls - Liceu

FESTIVAL D’ESCLAT | 19 de maig

Actuacions musicals dels nois i noies dels centres Esclat inspirades en les quatre dècades d’història de l’entitat.

Les actuacions han estat preparades durant el curs juntament amb els professionals dels centres.

LLOC: Poliesportiu Municipal de L’Illa

HORARI: de 10 a 13.30 hores

EXPOSICIÓ DE FOTOGRAFIA | Del 23 al 28 de maig

LLOCCasinet d’Hostafrancs

HORARI: de dilluns a divendres, de 10 a 21 h; dissabtes i diumenges, de 10 a 14 i de 17 a 20 h

40-Esclat-Casinet-Hostafrancs-exposicio

ASSEMBLEA COMMEMORATIVA | 27 de maig

Celebració de l’Assemblea General Ordinària de manera solemne amb l’assistència dels socis i les sòcies de l’entitat.

LLOC: Palau Reial de Pedralbes

HORARI: de 10 a 12.30 h

EXPOSICIÓ D’ART | Per determinar

Exposició i venda d’obres d’artistes novells i consagrats. També s’exposaran obres d’alumnes d’Esclat i usuaris dels centres.

Nombrosos artistes, novells i consagrats, fan donació d’alguna de les seves obres pictòriques o plàstiques per fer una exposició oberta a tothom i vendre les obres, amb l’objectiu final de recollir fons per a l’entitat.

Data i localització per determinar

EXPOSICIÓ DE FOTOGRAFIA | Del 4 al 28 de setembre

LLOCBiblioteca Francesc Candel

40-esclat-biblioteca-francesc-candel

SOPAR SOLIDARI 40è ANIVERSARI | 10 de novembre

Sopar commemoratiu amb la col·laboració dels i de les xefs del Calendari Solidari Esclat 2017.

LLOC: Sala Oval del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC)

CONCERT DE MÚSICA | Gener 2018

Concert solidari amb grups musicals del moment per donar a conèixer i apropar l’entitat als joves, i recaptar fons per a projectes futurs d’habitatge per a persones amb discapacitat.

Gener 2018